YouTube щомісяця відвідує 1,5 млрд користувачів

Tulsa Marketing Online

Про це повідомила глава компанії Сьюзен Войчицькі (Susan Wojcicki). За її словами, кожна п’ята людина у світі користується YouTube. І в середньому користувачі більше години в день витрачають на перегляд відео на платформі через мобільні пристрої.

Пані Войчицькі  також анонсувала запуск трьох новинок - адаптивного відеоплеера в мобільному додатку, підтримку роликів у форматі 180 градусів і нового способу ділитися відео.

В мобільному додатку YouTube плеєр буде автоматично адаптуватися до розміру відео. Таким чином, на платформу можна буде публікувати вертикальні відео з Snapchat, квадратні з Instagram і горизонтальні з Facebook, без втрати якості чи незручностей для користувачів. Також користувачі зможуть надсилати одне одному відео через особисті повідомлення або ж в групах - поки що ця функція доступна лише в Канаді.

Нещодавно платформа відеохостингу YouTube зуміла повернути собі частину рекламодавців після бойкоту. Після того, як платформа запровадила ряд нових правил та обмежень щодо розміщення реклами та монетизації контенту, рекламодавці вирішили повернутися до співпраці з нею.  

YouTube опинилася у центрі «рекламного скандалу», коли оголошення багатьох відомих компаній та організацій з'явилася у відеороликах з екстремістським або образливим змістом.

Це призвело до масового бойкоту рекламодавців. За оцінками аналітиків інвестиційного банку Nomura, це може обійтися Google в 750 мільйонів доларів. Також компанія матиме додаткові видатки у розмірі 50 мільйонів доларів, якщо найме додаткових співробітників, які перевірятимуть контент перед завантаженням на YouTube.

comments powered by Disqus