Twitter маркуватиме політичну рекламу спеціальними позначками

Recode

Про це повідомляє VentureBeat.

У найближчі тижні запрацює спеціальний сайт, на якому користувачі зможуть отримати інформацію щодо рекламних оголошень у Twitter, зокрема, про те, хто і як давно їх розмістив, цільову аудиторію, а також про інші повідомлення в рамках даної рекламної кампанії. До того ж політична реклама почне маркуватись спеціальною позначкою «promoted by political account».

«Віднині рекламодавці, що проводять передвиборну агітацію, будуть зобов'язані ідентифікувати свою рекламну кампанію як подібну» - заявляє Брюс Фальк (Bruce Falck), генеральний менеджер Twitter.

Компанія повідомляє, що користувачі мережі також зможуть поскаржитися керівництву Twitter на будь-яке рекламне оголошення. Після цього воно буде розглянуте фахівцями і в разі порушень видалено. Також Twitter запроваджує більш жорсткі штрафи для рекламодавців у випадку недотримання правил.  

Увага до розміщення реклами посилилася останнім часом. Це сталося після того, як соціальна мережа Facebook виявила низку платних політичних рекламних оголошень, які ймовірно поширювалися з Росії під час президентських виборів у США 2016 року.

Пізніше компанія Twitterзакрила близько 200 російських акаунтів, що розміщували тисячі рекламних повідомлень політичного характеру, яка могла вплинути на вибори в США.

Законодавці не схвалюють подібну саморегуляцію у Facebook та Twitter.   

Сенатор США Емі Клобухар (Amy Klobuchar) заявила у своєму виступі, що зміни у Twitter «не можуть замінити необхідність оновлення наших законів». Демократ Емі Клобухар є співзасновником законодавства, яке зробило розкриття інформації обов'язковим.

Twitter заявила, що її зміни набудуть чинності спочатку в Сполучених Штатах, а потім у всьому світі.

Нагадаємо, раніше соціальна мережа повідомила про посилення боротьби з розпалюванням ненависті та сексуальними домаганнями.

comments powered by Disqus