Facebook більше не буде позначати фейкові новини

BuzzFeed

Натомість Facebook буде показувати користувачам посилання на релевантні матеріали («Related Articles»), повідомляється у блозі компанії.  

Дослідження, проведене Facebook, показало, що спеціальна позначка «Disputed» давала зворотний ефект: вона сприяла закріпленню глибоко укорінених переконань в користувачів.

У Facebook вважають, що посилання на додаткові матеріали щодо тієї чи іншої теми допоможуть користувачам розпізнати фейковий новини і, таким чином, дозволять запобігти їх поширення в соціальній мережі.

Нагадаємо, у березні цього року Facebook почала співпрацю з низкою фактчекінгових організацій та запровадила позначку «Disputed» («Спірна») біля фейкових новин.

Також MediaSapiens писав про останні тенденції в боротьбі з фейками та чому лише спростовувати їх недостатньо. Так,  дослідження, опубліковане комунікаційною лабораторією The Opportunity Agenda, показало схожий результат, що й аналіз компанії Facebook: навіть якщо у експертів існує безліч фактів та аргументів для спростування фейкової історії, вони можуть змусити читачів зайняти позицію оборони і ще глибше повірити в неправдиву історію. Люди, які сильно у щось вірять, просто відкидають факти, які не відповідають їхнім переконанням.  

comments powered by Disqus