Джим Керрі виступив проти Facebook через «російське втручання»

Getty Images

Про це він написав на своїй сторінці в Twitter.

За його словами, соціальна мережа отримала прибуток від втручання Росії й досі не зробила достатньо, аби зупинити цей вплив. Джим Керрі також написав, що позбувся своїх акцій Facebook й закликав «інших інвесторів, які дбають про майбутнє, зробити те ж саме».

Актор додав до свого твіту малюнок з портретом засновника Facebook Марка Цукерберга і написом «Fakebook»(у назві соцмережі замінено частину «face» на «fake», що означає «фейк», «фальшивка»).

Його сторінка в соціальній мережі «Jim Carrey is Here» мала 5 мільйонів підписників. Наразі вона вже видалена.

Джим Керрі також поширив свою заяву щодо Facebook.

«Довгий час Америка користувалася географічною перевагою в світі, а океани з обох сторін захищали її, — цитує актора видання The Hollywood Reporter. — Тепер соціальні медіа створили кібермости, якими ті, хто не враховує наші інтереси, може пройти, й ми дозволяємо це. Стіна нас від цього не захистить. Ми повинні закликати власників оціальних медіа до більшого нагляду за ними. Можливість такого простого доступу до них повинна бути більш відповідально розглянута. Нам потрібно, щоб активісти-інвестори дали зрозуміти, що потрібен більш відповідальний контроль [за контентом соціальних мереж]. Світ зараз потребує капіталізму з совістю».

Раніше Джим Керрі зазначав у Twitter, що вибори президента США в 2016 році — це «чорна російська операція», а Дональда Трампа актор назвав «чоловіком-Гомморою».

Джим Керрі є одним із найбільш оплачуваних акторів Голлівуду.

Нагадаємо, у липні американські конгресмени попросили Facebook дати свідчення у рамках розслідування про втручання Росії у вибори в США в 2016 році.

У вересні компанія заявила про виявлення низки платних політичних рекламних оголошень, які публікувалися з червня 2015 року по травень 2017 року, й могли вплинути на перебіг виборів 2016 року в США. Загалом було опубліковано близько 3000 постів, а вартість платного просування цієї кампанії в Facebook склала 100 тисяч доларів. При цьому усі пости робилися через 470 несправжніх сторінок і акаунтів з одного центру на території Росії («Агентства інтернет-досліджень», більш відомого як «фабрика тролів»). Цю рекламу побачило близько 10 млн людей.

Соцмережа Twitter закрила 220 російських акаунтів через зв'язок з виборами в США. Російську рекламу також знайшли в Instagram та Google. 31 жовтня з'ясувалося, що її могли побачити значно більше користувачів, ніж про це відзвітували компанії.

Пізніше Twitter, Facebook та Google заявили в Конгресі США, що не зможуть запобігти повторному втручанню у вибори: у них немає для цього інструментів.

Президент США Дональд Трамп вважає заяву Facebook про ймовірне втручання Росії в вибори через рекламу в соцмережі містифікацією. Росія також заперечує, що здійснювала вплив.

Як писав MediaSapiens, соціальна мережа Facebook створила портал, на якому користувачі могли дізнатись, чи контактували вони з обліковими записами, створеними «Агентством інтернет-досліджень». Компанія Twitter заявила, що повідомлятиме користувачів, чи бачили вони контент, створений співробітниками російської «фабрики тролів».

comments powered by Disqus