Боти компанії Devumi, яка продавала підписників за гроші, почали зникати з мережі

Eeyuva

Компанія заробляла гроші, продаючи підписників своїм клієнтам. В Devumi була база з близько 3,5 мыльйонів ботів. Як з’ясували журналісти, Devumi працювала з понад 200 тисячами клієнтів. При цьому компанія не створювала ботів самостійно - вона купувала їх за ціною трохи більше долара у інших підприємців. Перепродавала Devumi їх вже за 17 доларів.

Після публікації розслідування The New York Times на проблему з ботами та крадіжкою даних реальних користувачів звернув увагу генпрокурор Нью-Йорку Ерік Шнайдерман (Eric Schneiderman). Сенатори з штатів Канзас і Коннектикут почали вимагати від американської Комісії з торгівлі розібратися наскільки легальною є діяльність Devumi та схожих компаній. Розслідування щодо Devumi також почала прокуратура штату Флорида, де був розташований реальний офіс компанії (інформація на сайті Devumi ствурджувала, що офіс компанії знаходиться в Нью-Йорку).

В The New York Times помітили, що після виходу розслідування боти почали зникати з мережі. За оцінками газети, більше мільйона акантів зникли з Twitter. Наприклад, відома бізнесвумен Марта Лейн Фокс купила в Devumi 65 тисяч підписників, а після виходу розслідування за день втратила 46 тисяч підписників.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens писав про експеримент журналіста Bloomberg Businessweek Макса Чафкіна. Він найняв спеціалістів з маркетингового агентства, які допомогли йому збільшити кількість підписників в Instagram більш ніж у дев'ять разів - з 212 осіб до майже 2 тисяч всього за місяць. При цьому він також користувався послугою покупки підписників за гроші.

comments powered by Disqus