BuzzFeed вирішив розміщувати банери на сайті

CNBC

До цього BuzzFeed ніколи не використовувало банерну рекламу, а основним джерелом доходу видання була нативна реклама, пише Business Insider.  У червні аудиторія сайту досягнула позначки 75 мільйонів унікальних користувачів.

Як розповів генеральний директор та засновник BuzzFeed Джона Перетті (Jonah Peretti), сайт дозволить рекламодавцям розміщувати блоки з банерними оголошеннями на головній сторінці та на сторінках матеріалів і в мобільних додатках. Очікується, що банери можна буде розмістити через Facebook Audience Network і Google DoubleClick Ad Exchange.

Оголошення про нову модель із залучення прибутків відбулося на тлі чуток про перший публічний продаж акцій BuzzFeed наступного року. За оцінками Bloomberg, видання заробить близько $ 350 млн. цього року.

Рінше MediaSapiens писав про експеримент американських сайтів LittleThings та Dotdash, які вирішили зменшити обсяг реклами й при цьому підняти рекламні доходи. Зменшивши обсяг реклами, сайти збільшили залученість користувачів та заохотили їх переглядати більше сторінок.

Нагадаємо, в медіапрогнозах ресурсу Nieman Lab на 2017 рік йшлося про те, що відбудеться зсув від домінування рекламодавців до домінування користувачів. Медіа зможуть залучати достатньо коштів від підписок, якщо запропонують читачам гідний контент.

comments powered by Disqus