З носом чи без: що з нами роблять смайлики?
17 серпня в Україні прем’єра фільму «Емоджі муві», дійові особи якого — смайлики. Емотикони в головній ролі — це запаморочливо. Чи претендують вони на неї і в нашій комунікації? Психолінгвісти досліджують, як ця вже невід’ємна складова нетикету впливає на нашу свідомість.
Як зупинити «самовтілених богів»: три бестселери New York Times про те, як людина змінює планету
Яке майбутнє у «безвідповідальних самовтілених богів», які не знають, чого хочуть, — три всесвітньо відомих публіцисти ставлять це запитання, аналізуючи минуле й теперішнє людини розумної.
Сім найкращих журналістських проектів про Землю
«Зображення змін» від NASA, анімаційний серіал про великі відкриття, блог про карти на National Geographic та інші проекти журналістів, які розповідають про зміни на нашій планеті.
Де шукати правду про зміну клімату: три фактчекінгових проекти
Global Climate Change, Climate Feedback і Inside Climate News – три ресурси, що борються з «альтернативними фактами» про зміну клімату.
Роботи й журналісти — друзі чи вороги?
Кілька слів про те, як розвиток штучного інтелекту змінює мас-медіа
Три онлайн-сервіси для авторів, чия продуктивність узяла відпустку
Якщо ви стали жертвою прокрастинації, можна вдатись до штучних способів примусу – онлайн-інструментів, які заохочують писати.
Науковці та журналісти: як налагодити «зіпсований телефон»
Як нейтралізувати «британських учених», які весь час повідомляють про сенсаційні факти? MediaSapiens поспілкувався з науковцями та спеціалісткою з комунікацій, аби визначити, яких помилок припускаються медійники й учені, спілкуючись одні з одними.
Чому зміна клімату є медіаполтергейстом?
Зміною клімату на Землі складно зацікавити широку аудиторію: більшість людей думає про неї як про щось відсторонене. Проблема лишається невидимою й для багатьох медіа, і це має кілька пояснень.
Ісландський рецепт журналістського щастя
Ісландія належить до країн із найкращими умовами для підтримки свободи слова, а доступ до інтернету тут має 100% громадян. Однак у країні вважають, що завжди є куди рости, і планують унести зміни в закони («Ісландська ініціатива сучасних медіа»). Їх анонсують як початок упровадження найсильнішого законодавства із захисту журналістів.
Ален Ґіймоль: «Зміну свідомості роблять можливою передовсім медіа»
Чому репортерам треба самостійно дбати про свою безпеку в гарячих точках, а також як із журналістського розслідування вийшов детектив, розповів журналіст-міжнародник із газети La Croix. 

Автори

К
С