Яку інформацію реально продати, або Чого медіа можуть навчитись у продавців взуття
Для багатьох ЗМІ може стати актуальним відоме твердження «виробляємо одне, заробляємо на іншому». І чи не на перший план тут виходить суто психологічна готовність відійти від традиційної бізнес-моделі й спробувати розширити «поле зору» для можливих варіантів монетизації нашої діяльності.
Творчий конкурс на журналістику: змінити не можна залишити
Фахові вступні випробування на журфаки українських вишів потребують не скасування, а оновлення змісту — щоби наблизитися до реального життя. Не варто боятися їх ускладнити: додатковий фільтр на вході до професії не завадить.
Журналістська освіта: куди подіти теоретиків?
Корумповану й забюрократизовану систему вищої освіти можна змінювати лише зсередини — маленькими кроками й зусиллями ентузіастів. Парадокс, але радикальніші зміни не потрібні нікому.
Опустіть журналістику на землю
За бумом гостроактуальних тренінгів і розквітом жанру розслідувань не забути би про базові професійні стандарти — їх теж хтось когось повинен навчати.

Автори

К
С