«Трамп зробив журналістику знову великою», — журналіст The Washington Post
Скотт Гігам (Scott Higham), журналіст The Washington Post та лауреат Пулітцерівської премії, в інтерв’ю MediaSapiens розповів про тенденції розслідувальної журналістики у Штатах.
Дрони і журналістика: яких змін очікувати в законодавчому регулюванні
Державна авіаційна служба України презентувала концепцію регулювання для безпілотних літальних апаратів (БПЛА). MediaSapiens з’ясовує, що зміниться для редакцій, які використовують у роботі дрони.
Let’s work! Огляд конкурсів, стипендій та онлайн-курсів для журналістів
Стипендія Хуберта Хамфрі в США, навчання у Празі, фотоконкурс від National Geographic, онлайн-курс «Математика для журналістів» — ці та інші цікаві можливості ми зібрали для вас в одному місці.
Резервна копія та оновлення Windows: експерт радить, як протидіяти вірусам-вимагачам
Що робити, аби ваш комп’ютер не заразив вірус-вимагач, і яких кроків вживати, якщо ваші файли вже зашифровано.
Неучасть Росії у «Євробаченні-2017» може призвести до «перекосу в голосуванні»? — огляд іноЗМІ
MediaSapiens проаналізував, що писали світові видання за останній тиждень про пісенний конкурс «Євробачення-2017».
Військова фотографія стає способом зробити кар’єру і заробити грошей, - Олександр Ляпін, «Укрінформ»
В інтерв’ю MediaSapiens редактор фотовідділу «Укрінформ» Олександр Ляпін розповів, чому в Україні вмирає новинна фотографія, якими є основні тенденції світової фотожурналістики та про історичний архів агенства.
Брак регіональних медіа викривив сприйняття президентських виборів у США, — Тара Сусман-Пеньйа, IREX
Міжнародна організація IREX учора відзначила 15-ту річницю Програми партнерства в галузі мас-медіа в Україні (UMPP), спрямованої на розвиток партнерства регіональних ЗМІ. За весь час роботи програми в Україні 308 українських стажерів відвідали різноманітні редакції в США і 150 американських експертів завітали до України.
«Правило мами», або Як платити пану Цукербергу менше
Змістовний контент, милі цуценята, платні пости, побільше відео — чи допоможе це все у просуванні матеріалів у Фейсбуку? Поради з воркшопу «Як привернути увагу в переповненому світі».
Як серйозному контенту конкурувати з котиками — поради громадському сектору й медіа
Боротьба за увагу користувачів в онлайні стає критичною, особливо для організацій, які поширюють складний для сприйняття контент. У який спосіб достукатися до цільової аудиторії й таки донести свій меседж — ділилися думками закордонні експерти на Digital Disruption Forum.
Журналісти бояться, що одного дня вони робитимуть клікбейтне сміття, а не справжню роботу, — Крістен Хейр, Інститут Пойнтера
Традиційні ньюзруми змушені були змінитися через цифрові технології. Які уроки винесли для себе американські редакції? Про це під час Digital Disruption Forum у Києві розповідала Крістен Хейр із Інституту Пойнтера.

Автори

К
С