П’ять запитань кропивницьким журналістам про професійні стандарти
Ми запитали місцевих журналістів, які стандарти, на їхню думку, часто порушуються в регіональній пресі й чому.
Чим приваблює преса Івана-Франківська?
«Галичина», «Західний кур’єр», «Галицький кореспондент» і «Репортер» — у цих виданнях імпонує постійна увага до історії міста, розвитку культури й освіти. Героями журналістських публікацій стають не тільки високопоставлені чиновники, політики, а й прості люди, зокрема багато молоді, яка насправді й робить своє місто таким привабливим.
Випуск новин «День за днем» на кропивницькому телебаченні: про що мовчать синхрони
Хто ці люди? Чиї обличчя, голоси, думки формують нашу тиху провінційну медіареальність?
«Народний контроль» на кіровоградському телебаченні: синдром героя
Здається, саме політичний зміст і уможливлює існування медіапроекту «Народний контроль». Адже кіровоградське телебачення тільки транслює його, не долучаючись до процесу створення.
Від науковця до медіакритика: спроба несерйозної типології
Не так часто сьогодні порушується питання відносин між медіапрактиками і медіадослідниками. Утім воно на часі, бо млява комунікація між обома таборами призводить до втрати якості медіапродукту, від чого страждає передусім споживач.
Кіровоградська «Тема дня» і створення псевдореальності
Аналіз випусків інформаційної програми «Тема дня» на кіровоградському телебаченні засвідчив, що глядачам демонструється викривлена дійсність — де чиновники успішно розв’язують проблеми мешканців міста, а громада цілком задоволена своїм життям.
Жлободискурс: від ватника до барбоса
Майже цілодобово з екранів телевізорів фріки всіх рангів від політиків до домогосподарок лаються, б’ються, висповідуються, обвинувачують, впадають в істерику. Медіакритика як своєрідний санітар сучасних медіа намагається виявляти жлобізм і давати компетентну оцінку різним його виявам
Книжкова програма на кіровоградському телебаченні: досвід маргінальної провокації
«Єлисаветградський книговир» як медіапродукт розрахований на досить вузьку аудиторію. Це глядачі, яких може зацікавити скандинавська література або тонкощі національного перекладу. І в цьому моменті цільової невизначеності знову виявляються як плюси, так і мінуси проекту.
Регіональна медіакритика: у пошуках автора
Чинник корпоративності виявився потужним бар’єром для розвитку медійної критики в регіонах
Регіональна медіакритика: в пошуках об’єкта
Кіровоградські ЗМІ перебувають у зачарованому колі добра і злагоди, де немає місця критичній позиції.

Автори

К
С