Португальський телеканал показав карту України без Криму

Про це повідомило посольство України в Португалії в Twitter.

Репортаж мав назву «Українське Різдво в Візеу».

У зв'язку з цим посол України в Португалії Інна Огнівець звернулася з відкритим листом до редакції телеканалу. Посольство також опублікувало текст звернення.

У листі пані Огнівець нагадала медіа, що в кінці лютого 2014 року Росія вторглася на український півостров Крим, окупувала та незаконно анексувала його, порушивши тим самим Будапештський меморандум 1994 року. Вона закликала канал внести виправити помилку й додати до матеріалу правильну карту України.

«Крим — це невід'ємна частина України», — наголошується в повідомленні посольства України в Португалії.

Нагадаємо, в 2017 році відомий британський таблоїд The Daily Mail також написав, що Крим належить Росії. Українське посольство у Великобританії назвало провокативною цю статтю. У результаті The Daily Mail виправила помилку.

Посольство України в Чехії зверталося з листом до редакції популярної щоденної газети Lidové noviny із проханням публікувати мапу України без помилок. У одній зі статей видання «Потік українців тече з Польщі» було опубліковане зображення карти України, «на якому відсутня її невід’ємна частина – Автономна Республіка Крим».
 
Французьке видавництво Group VALMONDE & CIE опублікувало журнал «Секрети Росії» («Les secrets de la Russie») з провокаційними статтями про Крим. Зокрема в одній зі статей автори назвали «реінтеграцією» події 2014 року, коли Росія незаконно окупувала Крим. 
 
У листопаді американське видання New York Times опублікувало на сайті статтю про побудову Керченського моста, на інфорграфіці до якої український півострів Крим, анексований РФ, позначено «спірною» територією, а також замальовано одним кольором із Росією. 
 
comments powered by Disqus