The New Yorker вийде з «жіночою версією» своєї першої обкладинки

Колаж із зображень The New Yorker

Ілюстрацію для номера за 12 лютого створила французька художниця Маліка Фавр (Malika Favre), повідомило видання.

Малюнок елегантної жінки має назву «Ефект метелика». Зображення стало варіацією на тему першої обкладинки американського журналу авторства Реї Ірвіна (Rea Irvin). У номері The New Yorker за лютий 1925 року він зобразив вигаданого персонажа Юстаса Тіллі. Згодом цей же художник створив логотип журналу на основі портрету Тіллі.

«Я захотіла передати хотів позу оригіналу, на яого намальований денді Юстас Тіллі, але зробити це водночас чимось надзвичайно простим та сучасним, – розповіла художниця. –Подібно до Тіллі на оригіналі, погляд [героїні малюнка «Ефект метелика»] також прямує вгору, що демонструє її допитливість, і, звісно, було приємно, додати метелика – політ фантазії, поетичний дотик».

 

Пані Фавр і раніше неодноразово готувала зображення для обкладинок журналу.

На першій обкладинці журналу 1925 року було намальовано  чоловіка, образ якого художник Рея Ірвін запозичив з карикатури графа д'Орсе 1834 року, опублікованій у 11-му виданні Британської енциклопедії. Вигляду такого денді в циліндрі набув Юстас Тіллі  –вигаданий персонаж серії оповідань Корі Форда (Corey Ford), які публікувалися в The New Yorker.

Майже щороку для ювілейного випуску The New Yorker створює альтернативну версію своєї першої обкладинки.

Наприклад, минулого журнал обіграв оригінальну обкладинку малюнком з портретом президента Росії Володимира Путіна, який через монокль розглядає Дональда Трампа в образі метелика.

Як писав MediaSapiens, наприкінці минулого року художники Пітер Райан (Peter Ryan), Кріс Геш (Chris Gash) і Джек Ділан (Jack Dylan) запустили сайт, на якому ілюстратори можуть показати свої роботи, які розглядалися для обкладинки журналу The New Yorker, але потім були відхилені з певних причин.

comments powered by Disqus