The Guardian представила новий дизайн й перетворюється на таблоїд

The New York Times

Попередній блакитно-білий дизайн видання використовувало з 2005 року. «Наш новий дизайн гарантує, що ми виконуємо свою роботу з як ніколи великою чіткістю та креативністю», - пояснили в газеті.

Головна редакторка The Guardian і Observer Кетрін Вінер (Katharine Viner) розповіла, що над новим виглядом сайту тривалий час працювала команда дизайнерів та редакторів. Що стосується переходу до формату таблоїда, то таким чином The Guardian прагне забезпечити притік коштів й стабільне майбутнє для друкованого продукту.

Кетрін Вінер також зазначила, що команда газети в захваті від нових змін. Планується, що The Observer почне виходити у форматі таблоїда з 21 січня.

За даними The New York Times, в 2017 році збитки британського видання склали 44,7 мільйона фунтів стерлінгів. В 2016 році вони були ще більшими - 68,7 млн. The Guardia сподівається, що завдяки змінам до квітня їм вдасться скоротити збитки до 25 мільйонів.

Нещодавно стало відомо про те, що власники журналу Playboy розглядають можливість закриття його друкованої версії. Вони планують у 2018 році зробити трансформацію від медіа-бізнесу до компанії-бренду

comments powered by Disqus