Редактор Newsweek написав колонку, в які розповів про хаос у виданні після низки звільнень

Newsweek

За словами Купера, сайти Newsweek та International Business Times, які входять до одного холдингу IBT Group, почали публікувати неперевірені або абсолютно неправдиві новини. При цьому якщо хтось із редакторів робив зауваження, новини видалялися без будь-якого спростування.

«Все це було досить деморалізуючим. Я пропрацював понад 30 років у журналістиці, більше половини з них у трьох найбільших щотижневиках - Time, Newsweek та U.S. News & World Report. Але помилки, які кинули тінь на інші хороші статті в Newsweek, були лише частиною цього кошмару», - розповів Метью Купер.

18 січня в офісі Newsweek у Нью-Йорку відбувся обшук. За одними даними, правоохоронців цікавили сервери компанії та борги на суму близько 2 мільйонів доларів. За іншими - зв’язки засновників холдингу з суперечливим християнським об’єднанням «Спільнота». Після того компанія відсторонила від роботи одного зі своїх топ-менеджерів Даян Кандаппа ( Dayan Candappa) - на сайті BuzzFeed вийшов матеріал про те, що раніше його звільнили з Reuters через сексуальні домагання.

«Якщо цього було мало, то потім на BuzzFeed вийшла ще одна публікація, яка викривала International Business Times в покупці неякісного трафіку й шахрайстві з рекламними кампаніями», - пише Метью Купер. Згідно зі статтею BuzzFeed, International Business Times та Newsweek купували трафік на інших платформах, значна частина якого генерувалася ботами. Після цього сайти укладали рекламні контракти й заробляли на них величезні суми. Зокрема холдинг продав рекламні місця для державної кампанії з підвищення фінансової грамотності серед американців. Державне агентство, яке укладало ці угоди, вже оголосило про перевірку контрактів. Водночас співвласник холдингу Етьєн Узак і фінансовий директор Меріон Кім вирішили піти з нього.

Точкою кипіння стало 5 лютого, коли головний редатор Боб Ро (Bob Roe), виконавчий редактор Кен Лі (Ken Li) та журналістка Селест Кац (Celeste Katz) були звільнені за розслідування внутрішніх сканадалів Newsweek. Зокрема вони цікавилися причинами обшуків у офісі та розслідуванням, як вже більше року веде прокуратура щодо видання. Чи вдалося журналістам щось знайти - не відомо.

«Це було занадто для мене. Я написав листа про звільнення й, мабуть, це був останній раз, коли я працював у новинному щотижневику. Можливо, через кілька років ніхто з нас вже не буде в них працювати», - розповів редактор. На його думку, Newsweek ще може знову стати на ноги після усіх скандалів, але виданню варто переглянути свій підхід до клікбейтного контенту й віддавати перевагу більш якісним матеріалам.

Нагадаємо, холдинг IBT Group придбав Newsweek  в 2013 році. Сума угоди не була розкрита.

comments powered by Disqus