New York Times назвала Крим «спірною територією» (ДОПОВНЕНО)

Скріншот NYT

Матеріал під назвою «Путінський міст до Криму може мати більше символізму, ніж руху» журналістів Ніла Макфарк'югара (Neil MacFarquhar) та Івана Нечепуренка (Ivan Nechepurenko) було опубліковано 11 листопада.

У самій статті зазначається, що Крим був анексований Росією в 2014 році, що більшість країн уважають незаконним. Однак на одній з ілюстрацій до матеріалу півострів позначено як «спірний».

На це звернули увагу російський політичний емігрант, чемпіон світу з шахів та публіцист Гаррі Каспаров і професор Нью-Йорксьского університету Ігор Айзенберг.

«Ця карта у NYTimes показує Крим у тому ж кольорі, що і Росію, як "спірний". Так, спірний через Путіна, його загарбника! Патетично й помилково. Крим – це Україна. Виправте це», – написав в Twitter Гаррі Каспаров.

Його публікація отримала понад 900 репостів та майже 2 тис. вподобань.

Професор Ігор Айзенберг закликав своїх підписників залишати коментарі під публікацією статті на Facebook-сторінці New York Times про те, що Крим – це Україна.

«Друзі, будь ласка, потрібно негайно організувати флешмоб. Дуже важливо, дуже! Для всіх людей доброго волі. Нью-Йорк Таймс вчора опублікувала статтю про будівництво Росією мосту до Криму. Справа не суті статті (в ній говориться, що Крим анексований Росією), а в тому, що в цій статті показана карта, де Крим представлений тим же кольором, що і Росія, тобто відповідно до карти є частиною Росії. Це надзвичайо обурливо!», – написав професор на своїй сторінці в Facebook.

Пан Айзенберг переконаний, що видання повинне вибачитися за цю помилку.

Його пост, опублікований близько опівночі, зібрав понад 300 реакцій та близько 50 коментарів від людей, які також вже висловили американській газеті своє обурення.

13 листопада речник МЗС Мар'яна Беца повідомила у Twitter, що відомство звернеться до редакції New York Times з цього приводу.

«Крим не є "спірною" територією. Це тимчасово окупована територія України. Окупант відомий – РФ. Звернемось до @nytimes. Помилки мають бути виправлені», – написала пані Беца.

Нагадаємо, цього року відомий британський таблоїд The Daily Mail також написав, що Крим належить Росії. Українське посольство у Великобританії назвало провокативною цю статтю. У результаті The Daily Mail виправила помилку.

Посольство України в Чехії зверталося з листом до редакції популярної щоденної газети Lidové noviny із проханням публікувати мапу України без помилок. У одній зі статей видання «Потік українців тече з Польщі» було опубліковане зображення карти України, «на якому відсутня її невід’ємна частина – Автономна Республіка Крим».
 
Французьке видавництво Group VALMONDE & CIE опублікувало журнал «Секрети Росії» («Les secrets de la Russie») з провокаційними статтями про Крим. Зокрема в одній зі статей автори назвали «реінтеграцією» події 2014 року, коли Росія незаконно окупувала Крим. На це звернув увагу Надзвичайний і Повноважний Посол України у Франції Олег Шамшур.
 
Росія в березні 2014 року після введення військ анексувала український Крим, організувавши «референдум» з його самовизначення. Самопроголошена кримська влада заявила, що 96,77% висловилися за приєднання Криму до Росії. 18 березня в Кремлі був підписаний так званий «договір» про прийняття до складу РФ Криму і Севастополя. Країни Заходу не визнають анексію Криму і ввели низку економічних санкцій проти РФ.
comments powered by Disqus