Акторка Ребел Вілсон виграла $3,6 мільйона у справі проти медіахолдингу Bauer Media

The Daily Beast

Як повідомляє The Guardian, Вілсон подала на розгляд суду 8 публікацій, в яких стверджувалося, що акторка буцімто постійно обманює про свій вік, справжнє ім'я та дитинство. Початково вона хотіла отримати від Bauer Media $200 000 компенсації за наклеп. Медіахолдинг не погодився на це й справа дійшла до суду.

Згідно з позовом, публікації, які вийшли в журналах «Woman’s Day», «Australian Women’s Weekly», «New Weekly» та «OK!» завдали шкоди її репутації та призвели до втрати кількох ролей, зокрема в третій частині анімаційної комедії «Панда Кунг-Фу» та 3D-фільмі «Троллі». За словами Ребел Вілсон, у потенційних роботодавців складалося враження, що вона є невиправною брехункою.

Розмір компенсації, яку суд постановив виплатити Ребел Вілсон, є рекордним для Австралії. Акторка повідомила, що планує передати отримані після суду гроші австралійським благодійним організаціям й зробити пожертвування на розвиток місцевої кіноіндустрії.

The Guardian зазначає, що ця судова справа може стати важливим прецедентом та вплинути на роботу журналів, які спеціалізуються на публікаціях пліток про знаменитостей. «На їх обкладинках стане набагато менше шокуючих вагітностей, розлучень та зрад - принаймні, поки самі зірки про них офіційно не оголосять», - пише видання.

Нагадаємо, британське видання Daily Mail погодилося виплатити компенсацію першій леді США Меланії Трамп за статтю про її модельну кар'єру. У ній були опубліковані чутки про те, що вона працювала в ескорті в 90-х роках й при цьому не мала дозволу на роботу в країні. За повідомленням агентства Reuters, яке посилається на анонімне джерело, виплата становить 3 мільйони доларів.

Також газету Daily Telegraph оштрафували на £ 80 000 за незаконну публікацію фото з Facebook.

comments powered by Disqus