Гройсман на комбайні та Рабінович із салом. Моніторинг теленовин за 17–23 липня 2017 року

Цього тижня найбільш гарячі теми були пов’язані з військовими подіями: загострення на фронті, заяви Захарченка про «Малоросію», спомини про збитий лайнер МН-17, відвідини ув’язненого російського кадровика Агєєва матір’ю тощо. Але канали не відмовилися від своїх стандартних політичних уподобань: на «Інтері» піарилися Каплін та «Опоблок», на каналі «Україна» — Олег Ляшко та Рінат Ахметов, на «1+1» — представники партії «Укроп», а на ICTV — пінчуківський «Інтерпайп».

А ще цього тижня на двох каналах виходили тижневі серії спецпроектів. На СТБ розповідали про волонтерський проект із навчання українських школярів англійської мови, на каналі «Україна» протягом тижня говорили про місця для відпочинку та оздоровлення на літо.

17 липня, понеділок

Топ-подія дня — пам’ятні заходи до триріччя трагедії з малайзійським боїнгом МН-17. Канали в різній інтерпретації, але абсолютно всі артикулювали, що лайнер збила російська ракета над не підконтрольною Україні територією. Одні повідомляли це як факт (ICTV, «1+1»), але більшість — із посиланням на розслідування Bellingcat.

На каналі «Україна» до річниці трагедії несподівано серед коментаторів з’явилися Володимир Гройсман, точніше, його допис у Фейсбуку, та Валентин Наливайченко. Перший коментує обставини перших годин після трегадії: «Володимир Гройсман: У перші години та дні після катастрофи мені, як Віце-прем'єр-міністру, довелося займатися організацією розслідування цієї катастрофи і вивозі тіл загиблих. Це були страшні дні. Ми мали надзвичайно багато перешкод зі сторони терористів. Українські та міжнародні експерти, які працювали на місці катастрофи, не мали ніяких гарантій безпеки, проте виконували свою роботу». А от присутність у матеріалі другого практично не має ніякої інформаційної цінності, він озвучує очевидні речі, при цьому коментує не події, які були в його компетенції на момент трагедії, а дає поради: «Валентин Наливайченко, глава СБУ (2006-2010, 2014-2015): Дуже важливо зараз все ж таки вийти на міжнародний трибунал, на відкрите судове засідання та вийти на покарання і виконавців цього теракту — військовий екіпаж разом з "Буком М-1", який був привезений з Росії, використаний в нашому небі».

Далі у випуску Олегу Ляшку вирішили дати нагоду нагадати  про його позицію щодо експорту лісу: «Радикальная партия выступает против отмены моратория на экспорт леса, — заявил Олег Ляшко на встрече с вице-президентом Еврокомиссии Валдисом Тамбровскисом».

Також у випуску Інна Жиленко запевнила, що Рінат Ахметов та його Гумштаб врятували від інвалідності 9-річного хлопчика.

Наприкінці випуску канал «Україна» похизувався своєю участю у створенні фільму «Ворошиловград» за книжкою Сергія Жадана.

На «1+1» у сюжеті Олени Кузнєцової розповідають про ще суботню історію зі стріляниною в укропівця Євгена Дідковського у Коростишеві на Житомирщині. Версію події однозначно зводять до політичних розбірок, а стверджують це однопартійці пораненого з партії «Укроп»:

«Тарас Батенко, народний депутат України, голова політ партії "Укроп": Це стосується не тільки окремих діячів, окремих якихось бізнесів, це стосується будь-яких простих громадян які хочуть відкривати свій бізнес, займатися приватними справами, або ж декларувати свої патріотичну позицію, тому що вони зараз вони є не захищені».

На «Інтері» двічі дісталося представникам «Народного фронту». Спершу криткували нардепа Євгена Дейдея. У матеріалі неназваної авторки спочатку повідомили, що Дейдей має звання підполковника, потім згадали про його нещодавнє «якобы ранение» і завершили історичним: «Кор.: Напомню, это уже далеко не первый скандал, в который попадает нардеп Дейдей. Еще в 2012-м Суворовский райсуд Одессы осудил его на пять лет за разбой по трем эпизодам». Єдиним, хто коментує всю цю компіляцію, є всюдисущий Сергій Каплін. Він ініціює створення робочої групи, яка має оцінити правомірність отримання звання нардепом.

Наступний  матеріал критикував Сергія Пашинського. Зовсім без позиції іншої сторони подали інформацію про перебіг справи Сергія Пашинського проти Віталія Хімікуса. В цьому матеріалі все подається лише з позиції адвоката Хімікуса Марини Паринової.

5-й канал — єдиний, хто не проігнорував судового засідання у справі екс-беркутівця Богдана Мельника, звинуваченого ув побитті активістів Майдану в січні 2014 року, який півтора роки переховувався від слідства.

Канал «Україна» єдиний не замовчав страйку через борги по зарплаті шахтарів на шахті імені Капустіна на Луганщині.

На «1+1» Олена Шворак розвідала про незаконно захоронені на Кіровоградщині радіоактивні хімікати. Цю тему протягом тижня підхопили й інші телеканали, але «Плюсам» тут належить першість серед теленовин.

18 липня, вівторок

Новинний день зробило обговорення заяви лідера бойовиків Олександра Захарченка про створення «Малоросії». Також новини активно інформували про обрання запобіжного заходу нардепу Бориславу Розенблату та відзначення 100-річчя українського уряду.

Найбільш холодно до заяв Захарченка поставилися 5-й канал та «UA:Перший». Тут, особливо не заглиблюючись у подробиці самого месежду, просто передають критичну реакцію українських посадовців.

На каналі «Україна» нібито виправдовують  Олега Ляшка стосовно судової справи проти нього: «Ведущая: Сегодня лидер Радикальной партии доказывал свою невиновность в Печерском районном суде. ЦПК обвиняет политика в том, что тот руководит газетой, будучи в статусе нардепа. Прокуроры настаивают на штрафе для Ляшко минимум в пять тысяч гривен. Сам радикал настаивает, что не виновен. А расследование назвал давлением на него и его команду».

Далі Ляшко звинуватив Сергія Капліна в експлуатації дітей на мітингу проти нього: «Ведущая: Эксплуатация детей. Именно они были участниками митинга под Печерским судом. Стояли с флагами политсилы Сергея Каплина наравне со взрослыми партийцами. Лидер радикалов Олег Ляшко призвал наказать нардепа за привлечение несовершеннолетних к политическим акциям».

На «Інтері», навпаки, в цій історії всіляко нівелюють позицію Олега Ляшка, хоча його коментарі й присутні в сюжеті. Але за кадром у сюжеті Руслана Смещука спроби політика подаються як виправдання й заяви, не варті довіри: «Кор.: Сам Ляшко обвинения, естественно, отвергает. Называет себя жертвой политического заказа. Сентенцию о политических репрессиях он повторял на протяжении нескольких часов заседания». Позитивним героєм тут є Сергій Каплін: «Кор.: У активистов возникло много вопросов к декларации главного радикала. В которой они увидели множество белых пятен. Кроме того, по словам нардепа Сергея Каплина, Ляшко вступил в сговор со служителями Фемиды, чтобы избежать наказания за нарушение Конституции».

Як наспраді виглядали події, можна уявити з повідомлення на «1+1». Тут принаймні не ставали на чийсь бік, а просто розповіли, як чубилися між собою два політики.

Далі на «Інтері» — розповідь про сутичку соціалістів. Щоправда, лише на заявах. З’ясувалося, що Ілля Ківа таки значиться офіційно в керівних органах Соцпартії, що «Інтер» раніше подавав як фейк. Тому цього разу Сергій Каплін сипле звинуваченнями на адресу інших народнофронтівців: «Сергей Каплин, председатель совета СДПУ-СПУ: Рішення про внесення Ківи у якості голови партії у реєстр Міністерства юстиції є незаконним, є оборудкою Петренка — міністра юстиції, Авакова — міністра внутрішніх справ. Вони внесли зміни відповідно до реєстру Міністерства юстиції. Ми направляємо сьогодні звернення до Національного антикорупційного бюро, аби негайно почали провадження щодо неправомірних протизаконних, антиконституційних дій Петренка». 

На каналі «Україна», як і щодня, розповіли про подвиги штабу Ріната Ахметова. А на каналі «Інтер» — поширили заяву «Опозиційного блоку»: «Ведущая: Среди требований — решить вопрос соцвыплат переселенцам и автоматизировать предварительную проверку электронных деклараций. Еще одним условием для получения кредита является отмена моратория на экспорт леса-кругляка. Но этот пункт Украина выполнять не должна, считают в "Оппозиционном блоке"».

Про 100-річчя уряду, що було явно піар-заходом для Володимира Гройсмана, канали переважно просто передали повідомлення: більшість наголосили, що не всі запрошені були присутні на заході. Але найкраще з подачею теми впоралися на «UA:Першому». Тут про історію українського уряду говорили не з політиками, а з істориком. І тему не проігноровано, і змістова складова більш наповнена.

19 липня,  середа

На фронті почалося загострення, а уряд Гройсмана звітував про результати за півріччя. Говорячи про результати роботи Кабміну, жоден телеканал не звернувся до експертної думки та оцінок аналітиків. Тому якість своєї роботи оцінює сам Володимир Гройсман. Неважко здогадатися, що оцінка тільки позитивна, а обіцянки — щедрі. Так, на каналах ICTV, «Україна» та «Інтер» про цю подію лише «паркетні» матеріали:

  • «Роботу уряду назвав капітальним ремонтом. Економіка країни за цей час нарешті взяла курс на зростання. Реальні зарплати за цей час зросли на 20%, експорт аграрної продукції – на чверть, а місцеві бюджети — на третину. Багато грошей держава витрачає на дороги» (ICTV);
  • «Экономика выросла на 2.5%, увеличилась и реальная зарплата - почти на 20%. Среди планов на следующие полгода, говорит Премьер, — организовать прозрачную приватизацию и провести медицинскую реформу» («Україна»);
  • «Об успехах и планах почти час рассказывает премьер. Изменения в стране называет капитальным ремонтом. И экономика, говорит, растет. За первое полугодие - плюс 2,5%, и зарплаты — средняя по Украине уже 7 тысяч превысила. Дороги ремонтируют, медицинские программы  работают по полной. Улучшают и бизнес-климат в стране» («Інтер»).

«1+1» із усієї хвалебної доповіді прем’єра виокремив практичну інформацію про закупівлю стентів для регіональних кардіоцентрів.

Решта каналів звіт уряду не висвітлювали.

На ICTV піарили «Інтерпайп» у сюжеті Христини Венгеляускайте: «Кор.: Торік найбільший український виробник нафтогазових труб компанія "Інтерпайп" експортувала до США майже 45 тисяч тонн своєї продукції. Угоду щодо призупинення мита на труби Україна та Штати підписали 2014-го на 3 роки. 10-го липня термін договору сплив, але під час свого візиту до Америки Президент України Петро Порошенко домовився про продовження угоди ще на рік. … Завдяки підписанню угоди тисячі людей не втратять роботу, українські виробники труб збільшать обсяги експорту, держава отримає валютну виручку. І це ще одне підтвердження, що партнерство влади і бізнесу взаємовигідне».

На каналі «Україна» Інна Жиленко прищеплювала любов до фонду Ріната Ахметова, бо «маленьких жителей Донбасса штаб Ахметова поддерживает системно».

На «Інтері» критикували «Нафтогаз». Спершу стверджують, що керівництво концерну наживається на тарифах: «Повышение тарифов  золотая жила газового монополиста. "Нафтогаз" после прошлогоднего четырехкратного подорожания газа перестал быть убыточным, более того - чистая прибыль компании составила 26 миллиардов гривен. При этом руководители и члены нацсовета НАКа себя не обижали. За прошлый год оклады топ-менеджеров выросли в 13 раз!». Далі кажуть, що керівництво «Нафтогазу» тому й  не хоче демонополізації, аби далі «наживатися» на тарифах.

Дісталося на «Інтері» також нардепу Ігорю Мосійчуку. Після згадок про заставу Добкіну та обрання запобіжного заходу Розенблату, тут раптом вирішили згадати справу ляшківця: «Осенью 2015-го с него также сняли неприкосновенность и задержали прямо в парламенте. Генпрокуратура обвиняла его в коррупции и хулиганстве. В сессионном зале тогда тоже показывали видео, на котором нардеп называл конкретные суммы за депутатский запрос. В итоге, он все же попал в СИЗО, но через два с лишним месяца вышел на свободу. Больше никаких подвижек в его деле не было. Хотя не так давно заявитель в деле Мосийчука Игорь Кобец рассказал, что у ГПУ достаточно доказательств против радикала». У матеріалі представлено лише позицію опонентів нардепа.

Далі Сергій Каплін звинувачує Іллю Ківу у зламі електронної пошти його партії. Поки ведуча начитує текст повідомлення, на екрані демонструють допис політика у Фейсбуку, де він звинувачує в цих подіях «аваківських».

Наступний матеріал — критика новопризначначеного першого заступника голови Нацполіції В’ячеслава Аброськіна. Анонімний сюжет побудований переважно на архівних кадрах і коментарях, що вже використовувалися в сюжетах «Інтера». Більшість інформації про Аброськіна подається в негативному ключі і без його участі: «Кор.: Правда, это кадровое решение вызвало множество вопросов. И дело не только в перманентных конфликтах с добробатовцами и активистами, которые обвиняли Аброськина в бездействии по отношению к боевикам и их сторонникам. … Чего стоит лишь одна история разграбления Мариупольского нефтеперерабатывающего завода. В 16-м году при полном бездействии блюстителей порядка, которыми, напомним, руководил тогда Аброськин, неизвестные автоматчики в масках вывезли оборудование на миллионы долларов».

На каналі «Україна», і тільки тут удруге за тиждень, повідомили про перебіг страйку шахтарів «Лисичанськвугілля». Ангажованості в матеріалі не спостерігається, хоча тема підозріло близька власнику телеканалу Рінату Аметову. У матеріалах подають як позицію страйкарів, так і коментарі Міненерго.

20 липня, четвер

На фронті найбільші втрати за останній місяць, у Києві журналісти вимагали відповідей від слідства на питання «Хто вбив Павла Шеремета?», на Дніпропетровщині восьмеро військових отримали поранення під час навчань.

Крім висвітлення акції в Києві, «UA:Перший» та «112» також проінформували у випусках, що пам’ять Шеремета вшанували і в Білорусі. «1+1» взяли  ексклюзивне інтерв’ю в доньки журналіста Єлизавети, яка живе в Москві.

«Інтер» звів сюжет до критики роботи Нацполіції та МВС: «Кор.: С активистами не встретились ни глава МВД, ни руководитель Нацполиции. Вышел только пресс-секретарь ведомства. И заявил, что спустя год ответа на вопрос, кто же убил журналиста, у следствия до сих пор нет». У цьому сюжеті Олександра Васильченка навіть не згадується, що слідство, мовляв, затягується через потребу опитати осіб, що перебувають в Росії, про що сказала більшість каналів. А далі в матеріалі критикує Авакова за розслідування і анґажований політолог Андрій Золотарьов.

Далі у випуску ще раз «проїхалися» по Авакову. У закадровому тексті неназваного автора йдеться: «Кор.: Ни один из предыдущих руководителей МВД не раздавал столько обнадеживающих обещаний реорганизовать ведомство, как Арсен Аваков. Однако его подчиненные продолжали не только крышевать бизнес, но и закрывать за деньги уголовные дела, выстраивать коррупционные схемы, кошмарить предпринимателей и всячески нарушать законы. После так называемой реформы полиции, только по официальной статистике количество копов, задержанных за взятки, значительно возросло». Статистики не наведено.

Повідомляючи про втрати на фронті, «Інтер» називає цифру в дев’ять загиблих, не вказуючи, ані про який період ідеться, ані не посилаючись на джерело інформації. Справа в тім, що, за офіційними даними штабу АТО, 20 липня станом на 18:00 загинули четверо військових. 5-й канал, СТБ та «1+1» повідомили про 8 загиблих, наголосивши, що це втрати за останні два дні.

На каналі «Україна» двічі нахвалювали, як ДТЕК модернізує теплостанції: «Сергей Куриленко, директор по генерации ДТЭК энерго: Понимаем, что должны обеспечивать наших потребителей светом и теплом. Поэтому на сегодня мы приняли решение и уже заканчиваем проектные работы по переводу двух энергоблоков Приднепровской станции на сжигание марки Г. До начала осенне-зимнего периода мы закончим физические работы».

У сюжетах Вікторії Потапової та Олени Гончаренко компанія ДТЕК представлена чи не найпогресивнішою енергокомпанією в Україні, а незручні питання замовчують: чому ДТЕК зволікав із модернізацією, на яких умовах возив вугілля з непідконтрольних територій та просував свої інтереси під час енергетичної блокади.

Також на каналі «Україна» показали, як Володимир Гройсман піклуться про українське село. Він і обіцяє фінансову допомогу аграріям, і самотужки «за рулем комбайна собирал спелый рапс», — що в сюжеті підкреслили кілька разів.

Далі на каналі «Україна» розповіли, як Вадим Рабінович привіз сало та слова підтримки ув’язненому в Росії Миколі Карпюку. Він наголосив у коментарі, що допоміг в організації зустрічі Віктор Медведчук. Одразу після цього політик став гостем у студії, де з ним обговорили «головні політичні теми».

«1+1» випустив матеріал з безапеляційною критикою Валерії Гонтаревої — заяву нардепа Ігоря Луценка про рішення суду з зобов’язанням поновити кримінальне провадження щодо екс-голови НБУ. Тут їй закидають злочинні дії, а альтернативної позиції немає ані за кадром, ані у формі коментаря: «Ведуча: Суддя Карабань задовольнив скаргу народного депутата Ігоря Луценка про незаконні дії слідчого Генпрокуратури Мойсієнка. Той закрив провадження щодо екс-глави Нацбанку нібито за відсутністю складу злочину. Ідеться про лист, який Гонтарева, ще будучи очільницею НБУ, написала главі Верховного суду України з проханням прийняти потрібні Нацбанку рішення щодо одинадцяти банків».

На «1+1» з’явився  досить сильний репортаж Наталі Нагорної про торгівлю в сірій зоні на Донбасі.

21 липня, п’ятниця

Головні події дня: візит білоруського президента Олександра Лукашенка до Києва та обрання запобіжного заходу нардепу від «Народного фронту» Максиму Полякову.

Суттєвих зауважень до дотримання стандартів висвітлення суду у справі Максима Полякова немає. Надавали слово обом сторонам, нагадували суть звинувачень та архівні записи компромату, оприлюднені НАБУ.

Про вчинок активістки Femen, яка оголила груди з написом «Живе Беларусь» на зустрічі двох президентів, сказали абсолютно всі телеканали. Але тільки «1+1» та «UA:Перший» стисло пояснили, що вона хотіла цим сказати:

-    «В організації пояснили: це був протест проти переслідувань активістів в Білорусі» («1+1»);

-  «Її вчинок у "Фемен" пояснили так: вважають, що Україна не повинна приймати президента-диктатора» («UA:Перший»).

На «1+1» також на відміну від інших каналів підкреслили, що Лукашенко зупинявся в дорогому приватному готелі, а пересування кортежу ускладнювало роботу поліції. У сюжеті проілюстрували, що на ДТП патрульні реагують повільно, зокрема на аварію, яку помітили журналісти, поліція через годину так і не приїхала.

На каналі «Україна» Артем Хоменко у своєму сюжеті в контексті зустрічі на перший план виводить інтереси ДТЕК:

«Кор.: Машиностроение, газовая и нефтедобывающая промышленность. В этих сферах страны договариваются о сотрудничестве. Первый самый крупный подписаный сегодня контракт между компаниями ДТЭК и "Беларуснефть". Беларусы пробурят 4 новых газовых скважины в Полтавской области.

Иван Гафич, директор по разведке и перспективному развитию ДТЭК Нефтегаз: Це необхідно нашій державі, по скільки це зміцнить її енергетичну безпеку, це є гаранція її суверенітету, це зниження енергетичних залежностей і ДТЕК у цій програмі є драйвером цього процесу».

У цьому ж сюжеті розповіли про угоду банку ПУМБ, який належить Рінату Ахметову, щодо кредитування продажу білоруської сільгосптехніки в Україні. І тільки наступний сюжет розповідає, про що ж говорили президенти двох країн.

Далі проанонсували спецрепортаж, явно спрямований на створення негативного образу Семена Семенечка: «Ведущая: Как выглядят военные бесчинства в зоне АТО? Сколько можно заработать на народном патриотизме? Кто такой на самом деле Семен Семенченко и готов ли он дать откровенные ответы на детекторе лжи? Смотрите сегодня в 23:20 в специальном репортаже «По следам самозванца. Часть 2». Нагадаємо, цикл «По следам...» уже не раз зазнавав критики медійних експертів щодо однієї з його програм виносила своє рішення і Незалежна медійна рада.

Згодом в ефірі з’явився  Олег Ляшко, який заявляє про непричетність до корупції та фальсифікацію доказів проти нього. Не обійшлося і без дифірамбів фонду Ріната Ахметова. Оксана Корчма розповіла, як його гумштаб підтримує прифронтові села.

На 5-му каналі вийшов сильний репортаж про те, як українські хірурги коштом волонтерів проводять інноваційні операції та рятують від ампутацій поранених бійців.

На СТБ продовжили традицію хвилиною мовчання вшановувати полеглих бійців за минулий тиждень. Цього разу їх тринадцятеро.

22 липня, субота

Цього дня прискіпливо стежили за візитом до України матері ув’язненого російського військового, який воював на Донбасі, Віктора Агеєєва.

Лише у сюжеті Євгенії Цвєтанської на «1+1» повідомили: «Кор.: Силовики кажуть: умови спілкуватись без української преси висунула мати Агеєва. Але відкрито критикувати брехню російської преси навіть після полону сина, не наважується». Далі Іван Гребенюк нагадав про долю українських полонених в Росії та Криму.

Найбільш стримано повідомляли про подію на ICTV, 5-му каналі та «Інтері», практично не розповідаючи про поведінку та діалоги Агєєвих, а лише взявши за основу повідомлення СБУ про перебіг зустрічі. На каналах «Україна» та «UA:Першому» не нагадали, що Росія офіційно відмовляється від Агєєва, мовляв, він перебував на території України з власної ініціативи, а не як військовослужбовець. Але на цих каналах, а також на «112» та «1+1» показали фрагменти спілкування матері й сина.

Уже стало суботньою традицією для каналу «Україна» спілкуватися з Олегом Ляшком у студії про все підряд. І хоча питання ведучої досить скептичні: прокуратура закрила справу проти Ляшка, бо не було змоги допитати свідка, Ляшко в парламенті ініціює закони, про які знає, шо вони навряд чи будуть ухвалені, — але сама присутність політика у студії не має в собі жодної інформаційної необхідності.

Далі Юлія Меншакірова розповіла, як Гумштаб Ахметова дбайливо оздоровлює дітей Донбасу.

На «Інтері» згадали про поранення Дейдея і однобоко звинуватили його: «Кор.: Боевое ранение или самовредительство? О нардепе-фронтовике Евгении Дейдее не говорил только ленивый. Одни спорили, а другие креативили в соцсетях. Но теперь сарказм сменился гневом. Участники боевых действий на Донбасе подозревают Дейдея в членовредительстве и требуют от СБУ разъяснений — при каких обстоятельствах он получил, якобы, боевое увечье?». Синхронів ні лікарів, ні самого депутата у анонімному сюжеті немає.

23 липня, неділя

Розпочали випуск на «Інтері» з сюжету про візит в зону АТО спецпредставника Держдепартаменту США Курта Уолкера.

Далі повідомили про рішення щодо санкцій проти Росії в конгресі США в контексті несхвальної реакції на узгодженість рішення з ЄС. Також не пропустили новину про заочний суд в Росії над українськими військовими прокурорами. Але у випуску немає заяви Ірини Геращенко про те, що результати телефонних переговорів у нормандському форматі, де вперше братиме участь французький президент Емануель Макрон, сильно впливатимуть на Мінські переговори, заплановані найближчим часом.

Далі більшість випуску складали міжнародні новини. Сюжетів з ознаками замовлення у випуску не виявлено.

ВИСНОВКИ

Протягом тижня дещо поменшало матеріалів із грубим порушенням стандартів, порівняно з попереднім тижнем. Загалом нараховано 36 сумнівних сюжетів : із них  32 матеріали мають ознаки замовлення, а чотири — незбалансовані «паркетні» сюжети про владу, та один промосюжет, що популяризує власну продукцію телекомпанії.

Більше половини таких матеріалів вийшли на каналі «Україна» — двадцять, дванадцять на «Інтері», по два на «1+1» та ICTV. На каналах «112», 5-й, СТБ та «UA:Перший» таких сюжетів не виявлено.

Рінат Ахметов проголошений головним благодійником Донбасу у шести матеріалах на каналі «Україна». Ще у трьох сюжетах просувалися інтереси його вугільного бізнесу — компанії ДТЕК.

П’ять матеріалів просувати інтереси Олега Ляшка на каналі «Україна». Один із них навіть критикував опонента Ляшка Сергія Капліна.

В інтересах самого Сергія Капліна тричі виходили матеріали на «Інтері».

Чотири паркетні сюжети звітували про успіхи Володимира Гройсмана: двічі на каналі «Україна», а також на «Інтері» та ICTV.

Двічі за один випуск на каналі «Україна» вигідно виглядав нардеп і лідер партії «За життя!» Вадим Рабінович.

По одному анґажованому сюжету вийшло в інтересах «Опозиційного блоку» на «Інтері», партії «Укроп» на «1+1», компанії «Інтерпайп» на ICTV.

Упереджено критичних матеріалів загалом вийшло десять: вісім на «Інтері» та по одному на каналі «Україна» та «1+1».

На «Інтері» критикували переважно представників «Народного фронту»: двічі про Євгена Дейдея, двічі Арсена Авакова, в одному сюжеті — Сергія Пашинського. Також по одному критичому матеріалу були спрямовані на керівництво «Нафтогазу», нардепа від РПЛ Ігоря Мосійчука, заступника голови Нацполіції В’ячеслава Аброськіна. На «1+1» критикували Валерію Гонтареву, а не каналі «Україна» — Семена Семенченка.

Моніторинг щоденних теленовин здійснює громадська організація «Детектор медіа» за підтримки «Інтерньюз Нетворк».

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

comments powered by Disqus