У 2017 році кількість українців, які користуються Facebook, зросла до 43% - соціологічне опитування

Inspectlet's

Такі результати показало дослідженнякиївської соціологічної компанії InMind «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ» на замовлення МГО Internews. Відповідно, частка користувачів, які використовували російські соціальні мережі «Одноклассники» та «Вконтакте» для отримання новин, також знизилась. В 2016 році з мережі «Одноклассники» новини дізнавалися 16% респондентів, а в 2017 році таких було вже 10%. Показники «Вконтакте» знизилися з 27% (дані за 2016 рік) до 20% у 2017 році.

Дослідження також виявило зниження рівня користування мережею Twitter порівняно з даними минулого року - з 12% до 8%. Водночас аудиторія соцмережі Facebook значно зросла за рік. В 2016 році вона становила 36%, а за даними 2017 року вона зросла до 43%. Користувачі також стали частіше дізнаватися новини з Facebook - в 2016 році таких був 21%, а в 2017 році їх частка зросла до 31%.

Повні результати дослідження «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ» MediaSapiens опублікує найближчим часом.

Минулорічні результати дослідження – тут.

Нагадаємо, що на початку року ГО «Детектор медіа» оприлюднила результати опитування щодо впливу російської пропаганди, у червні 2015 року проводилось опитування про сприйняття тез російської пропаганди,  довіру до українських та російських ЗМІ, обізнаність про медіавласників; у березні 2016 про те, наскільки критичнино громадяни ставляться до медіа

comments powered by Disqus