Традиційні медіа залишаються основним каналом медіаспоживання - прогноз Zenith Media

Традиційні медіа залишаються основним каналом медіаспоживання - прогноз Zenith Media

10:12,
2 Червня 2017
4215

Традиційні медіа залишаються основним каналом медіаспоживання - прогноз Zenith Media

10:12,
2 Червня 2017
4215
Традиційні медіа залишаються основним каналом медіаспоживання - прогноз Zenith Media
Традиційні медіа залишаються основним каналом медіаспоживання - прогноз Zenith Media
Автори:
Американська компанія Zenith Media опублікувала свій медіапрогноз на 2017 рік. На думку аналітиків компанії, традиційні медіа залишаться основним каналом споживання інформації.

За прогнозами Zenith Media, у 2017 році частка традиційних медіа в споживанні інформації становитиме 67%. Хоча використання традиційних медіа в останні 7 років скоротилося на 13%, їх частковий перехід в онлайн допоміг виданням повернути частину аудиторії.

До 2019 року експерти передбачають, що частка мобільного інтернету в медіаспоживанні досягне 26%. Для порівняння, в  2016 році вона становила 19%. Проте мобільний інтернет не зможе обійти традиційні медіа, такі як газети, журнали, телебачення, радіо, кіно, вважають в компанії.

У Zenith Media відзначають, що поширення мобільного інтернету сприяло зростанню медіаспоживання в цілому. У 2016 році користувач в середньому витрачав 456 хвилин на споживання інформації, а в 2010 - 411 хвилин.

Наразі телебачення залишається лідером в області медіаспоживання: на перегляд телепрограм щодня витрачається в середньому 170 хвилин, на інтернет - 140 хвилин. Аналітики вважають, що телебачення збереже домінуючу позицію до 2019 року. При цьому розрив між телебаченням та інтернетом на той момент становитиме всього лише 7 хвилин. В 2017 році цей розрив оцінюється в 30 хвилин.

В цілому, в 2017 році медіаспоживання залишатиметься практично на тому ж рівні, що й в 2016-му. Очікується, що до 2019 року воно буде рости менш ніж на 1% в рік.

Як писав Mediasapiens, всесвітня газетна асоціація (WAN) провела опитування серед топ-менеджерів, аналітиків головних редакторів та комерційних редакторів ЗМІ. Згідно з отриманими результатами, серед головних ризиків для медійної індустрії респонденти назвали небажання займатися інноваціями та пошук нових джерел доходу і проблеми існуючих бізнес-моделей.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
US News
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду