Показник залученості аудиторії на Facebook впав на 20% в 2017 році - дослідження BuzzSumo

Marketing Land

BuzzSumo проаналізував понад 880 мільйонів постів на Facebook, опублікованих брендами і виданнямии з липня 2016 року по червень 2017 року. За підрахунками сервісу, з січня 2017 року середній показник залученості аудиторії скоротився на 20%. 

 

Показник залученості аудиторії на Facebook за розрахунками BuzzSumo. На графіку видно, що з січня він почав знижуватися.

Найгірші показники почали показувати публікації із картинками та посиланнями, йдеться у дослідженні. Водночас пости із відео «просіли» найменше. Показник залученості у відеороликів в два рази вищий в порівнянні з іншими типами публікацій. Не дивно, що сервіс зафіксував збільшення кількості публікацій із відео на 10% в цьому році.

 

Середнє охоплення у Facebook за типом публікацій. Найкращі показники у постів з відео. На другому місці - пости із картинками. У порівнянні з ними, пости із посиланнями виявилися найменш ефективними

У Facebook зниження показників залученості аудиторії пояснюють тим, що в соцмережі почали публіквати в рази більше контенту. За даними соцмережі, в стрічці користувача щодня з'являється в середньому близько 1,5 тисячі постів, через що конкуренція між публікаціями в стрічці новин дуже висока. BuzzSumo відзначає, що охоплення могло знизитись через те, що компанія Facebook заохочує таким чином компанії та видання просувати свої пости за гроші.

Минулого року про скорочення притоку аудиторії з Facebook на 42% повідомляло видання Financial Times. Marketing Land підрахував, що органічне охоплення аудиторії на Facebook знизилося на 52%. Видання Chicago Tribune писало про те, що третина їх постів у Facebook взагалі не з’являється у стрічці новин.

Раніше MediaSapiens публікував дослідження BuzzSumo щодо популярних у соцмережах заголовках, на які читачі більш схильні клікнути.

comments powered by Disqus