Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії - дослідження

Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії - дослідження

12:58,
16 Серпня 2016
5321

Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії - дослідження

12:58,
16 Серпня 2016
5321
Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії - дослідження
Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії - дослідження
Автори:
За результатами дослідження медіаплатформи Bloglovin, мережа обміну фотографіями Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.

Компанія провела опитування серед 2,5 тис. блогерів. 60% респондентів назвали Instagram найефективнішою мережею для охоплення нової аудиторії та взаємодії із нею. Соцмережу Facebook (які власне належить Instagram, - ред.) схвально оцінили лише 18%.  месенджер Snapchat вважають ефективним лише 1% опитаних блогерів.

Bloglovin також дослідила вартість послуг блогерів: наприклад, рекламні публікації від їх імені. 90% опитаних готові розмістити публікацію рекламного характеру у Facebook менш ніж за $250. Подібну публікацію в Instagram 84% респондентів готові зробити за $250. Найдешевше коштує реклама в Twitter - тут цінник за рекламний контент становить до $150.

90% опитаних готові розмістити публікацію рекламного характеру у Facebook менш ніж за $250. 

Раніше британська компанія Wren Kitchens запустила акцію, в рамках якої показала, як насправді створюються «ідеальні» знімки їжі для мережі Instragram. Опубліковані в рамках акції фотографії демонструють, як за допомогою кадрування і вибору правильного ракурсу зйомки можна прикрасити реальність і створити привабливий знімок.

Також нагадаємо історію відомої австралійської блогерки Ессени О’Ніл - з 12 років дівчина почала вести спосіб життя Instagram-блогера і по мірі зростання кількості підписників почала на цьому заробляти. Кожна публікація, у якій був задіяний той, чи інший бренд, приносила їй солідну суму грошей - від $300 до $2000. Проте згодом блогерка видалила усі свої акаунти та кардинально змінила своє ставлення до заробітку в соцмережах. 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
technewstoday.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду