Маніпулятивний серіал «Смерь Козла Френка або Неживой Журнал». Сезон 6, епізод 28
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter —
ми виправимo
Маніпулятивний серіал «Смерь Козла Френка або Неживой Журнал». Сезон 6, епізод 28
Адміністрація LiveJournal та блогери ЖЖ ображені статтєю з витонченою назвою «Полуживой журнал» в газеті «Ведомости» від 12 жовтня. Мова у матеріалі йде про зменшення відвідуваності ресурсу на чверть у період з січня по серпень 2011 року.
Керівник LiveJournal у Росії Світлана Іваннікова у статті «Не читайте до обеда советских газет» зауважує – зменшення відвідуваності будь-якого ресурсу характерне для літніх місяців, і не дивно, що ЖЖ також потрапляє під дію цього правила.
Крім того, через серію DDoS-атак на ЖЖ навесні та влітку 2011 року, динаміка відвідуваності була «дещо зміщена».
Керівний російського ЖЖ також відзначає, що динаміку росту будь-якого сайту логічно аналізувати не від місяця до місяця, а порівнювати із показниками минулих років.
Крім того, у своїй статті Іваннікова наводить порівняльні цифри приросту аудиторії російського та світового ЖЖ за період, що аналізувала газета «Ведомости», тобто, з січня по серпень.
Так, за даними TNS Web Index, середньомісячний приріст аудиторії російського ЖЖ за січень-серпень 2011, у порівнянні із показниками за аналогічний період 2010, складає 12-13% без врахування мобільного трафіку та 31% із врахуванням мобільного трафіку.
Середньомісячний приріст аудиторії світового ЖЖ, за даними Omniture, складає 12% включно з мобільним трафіком.
Ці дані не були враховані у статті «Ведомостей».
«Дещо дивно, що «Ведомости» визнали доречним надати дані за один місяць серпень як вияв деякої загальнорічної тенденції, навіть не намагавшись розібратися у впливі конкретної DDoS-атаки на відвідуваність за визначений період. Ще більш дивно, що ці вибіркові, необроблені цифри потягнули на матеріал для першої шпальти. Логіку цього редакційного рішення мені дуже важко пояснити», – прокоментував статтю «Ведомостей» у своєму ЖЖ відомий блогер Антон Носік.
Крім того, у своєму Google+ Носік зауважує, що за матеріалами про кризу проекту LiveJournal «якийсь бюджет, безумовно, стоїть».
Дем’ян Кудрявцев, генеральний директор видавничого дому «Коммерсантъ», бізнес-партнеру групи компаній SUP, якій належить LiveJournal, різко засудив публікацію «Ведомостей» у своєму блозі. «Стаття на першій шпальті у «Ведомостях» «Полуживой Журнал» – це сороміцьке, непрофесійне, ангажоване, недостовірне г...но», – написав пан Кудрявцев.